[wptab name=’Over Beverse Film Club’]

Heel wat leden hebben een rijke ervaring met opname, montage, realisatie, enz. van videofilms. Mocht u belangstelling hebben voor dit hobby, dan waarderen wij Uw bezoek graag.

De club vergadert iedere tweede en vierde donderdagavond van de maand. In de maanden juli en augustus is er geen bijeenkomst. Afwijkingen op de vergaderkalender (feestdagen of buitenactiviteiten) worden tijdig meegedeeld aan de leden op clubavonden en via het clubblad.Meta Slider

[wptab name=’Activiteiten‘]

Tal van onderwerpen bespreekt men op clubavonden.

• Opname met de camera.
  • Montage met pc of Cassablanca.
  • Bespreking van montageprogramma’s zoals AVID Studio en Adobe Première.
  • Bespreking van tekst en geluid bij de film.
  • Bespreking van door de leden gemaakte films.
  • Bezoek van en aan andere bevriende clubs uit het ganse Vlaamse landsgedeelte en daarbuiten.
  • Bespreking en projectie van niet professionele films wereldwijd.
  • Begeleidingen door ervaren gastsprekers.
  • Inrichten van cursussen.
  • Uitgifte van het tweemaandelijks clubblad “De Filmbode” met alle clubinformatie.

[wptab name=’Waar’]

U kan ons vinden in het ontmoetingscentrum “t’Klooster” in Beveren (Vrasene) Nieuwe baan 6

[end_wptabset]

Andere activiteiten.
Jaarlijkse galaprojectie in het CC “Ter Vesten” in Beveren van films door de leden gemaakt.
Opdrachten waar men de theorie in de praktijk kan omzetten.